sun-child blog

Twój nowy blog

wesołych.

9 komentarzy

Tak więc jak co roku złoże wam życzenia, troche w sumie późno, no ale niech będzie. oczywiście do tego musi być świąteczny nastrój bloga i w ogóle joł :)

w takim razie..
WESOŁYCH!!!
[wiem, bogate]

i przy okazji..
% sylwestra!!
[również bogate :)]

musicie mi wybaczyć nie jestem tfoorcza i nie umiem wymyślać, i nie będę z racji tego że jestem leniwa i nie posiadam inwencji twórczej jeśli chodzi o pisemne gówna.
i to na tyle chyba..
kocham was ;* [ale kłamie.. :)]

dodałam:
mmmm.. i już nie ma Świątecznego looka. bo.. bo, było mineło. i git, ładna żabka jest ^^
luv ;*

gezz..

8 komentarzy

szkoła? daje rade.
kontakty? dają rade
pogoda? w chuj chujowa
i ogólnie jest źle, mogłoby być gorzej, ale mogłoby być leepiej.

eh.. ludzie mi ryją ostatnio banie, każdy sie na mnie wyzywa, w sumie.. przykre..

new look.

kocham!
wasza eris.

Są wakacje. Niby fajnie. a jednak wcale nie. nie że źle. ale dobrze nie jest. Myślałam że sobie poimprezuje, i będzie fajnie jak zawsze i w ogóle ho ho. a tu co? wręcz.. powiem tak, a właściwie napisze. Tegoroczne wakacje są dziwne, nie wiem dlaczego, poprostu są. jest jakoś inaczej a ja nie wiem dlaczego i mnie to bardzo irytuje, wręcz wkurza!

bu.. szybko mijają nawet.. niedługo koniec laby.. ale zacznie sie moze jakieś „większe życie”. oby..

njiu szablon, oł je. wiem że pewno wam się nie podoba bo mały, mała czcionka i w ogóle fe,ble. a wiecie co? w dupie to mam ;P dla mnie jest zajebisty, taki.. prosty ^^

pozdrawiam zawsze, gorąco, wszystkich moich kochanych i wiernych czytaczy (;
jeah.. nie męczą was te bazgroły? ^^

ok

14 komentarzy

widze że mnie tu każdy molestuje.

mam ochote zrobić new look, ale nie moge. dlaczego? otóż dlatego iż mam za mało miejsca na moich kochanych dyskach.. i moje magazyny photoshopskie są zapełnione w chuj. więc nie moge sobie nawet nic ze zdjęciami zrobić.
SUX =.=

szkoła się kończy. to dopsz a zarazem chujowo. z kim bede pić wina, piwa i robić różne inne rzeczy? co bede robić całymi dniami? tak czy siak szkoła zajmoowała pół dnia. ale przynajmniej się nie nudziłam popołudniami. a tak to teraz co? będę spać. albo zamulać na gadu.. raz na czas na piwo ale to bardziej wieczorkiem i może na jakiś koncert ale to raczej też wieczorem. nie zapowiada się optymistycznie. chyba że postanowimy piwnice ładnie zrobić to chociaż jakieś zajęcie będzie ;]

i kurwa.. koniec bo mi się więcej płodzić nie chce. o!

kocham was xD pzdr 4 all you guys!

wiosna, ludzie się wokoło radują, a ja co?
a ja właśnie nie potrafie..
dziwne, ale nie moge.
dopadła mnie huśtawka nastroju, chyba mi się od kogoś udzieliła.. a raczej od kilku osób.
raz mnie wszystko denerwuje, wkurwia mówiąc prosto.
a za drugim razem ciesze się z byle czego.
eh..

————————
Ocean – Jeszcze
pomóż proszę mi
lub pomóż chociaż znaleźć kogoś kto
gotów byłby dla mnie oddać coś
cokolwiek

dzisiaj moje suche usta przyjmą wszystko
a każda jedna kropla jest deszczem
jeszcze

powiedz proszę coś
coś co nada jakiś większy sens
tej ciszy co zabija każdą moją myśl
cokolwiek

dzisiaj każde jedno słowo jest wierszem
jeszcze
————————–

zastanawiam się po raz kolejny, po co ja mam tego bloga?
nie wiem..
chyba go usune..

eris to naiwne, bezmyślne i w ogóle głupie, szesnastoletnie dziecko jak ja pierdole.

pozytywnie? wiem, też was kocham.

kurwa.
nie chce mi się pisać.
nie wymagać!
[;

.by eris

zamuł..

40 komentarzy

Ogólnie ostatnio zamuł straszczeczny jest. Tzn głownie rankami, pod wieczór się jakoś rozkręca. A bu.. ja chce żyć!!

Jak widać nowy lay jest, ale niedopracowane szczegóły, np MENU nie ma -.- ale spokojnie dodam, może jeszcze nawet zaraz ale mi się teraz akurat nie chce, tak samo jak nagłowka w komentarzach itp.

Generalnie to mi się pisać nie chce, pisze tylko żeby coś było nowego do jakże nowego laya. Taaa wiem głupie.

Wszyscy mi mówią że się zmieniłam jak cholera. E? jakoś nie zwróciłam uwagi? Dawno mnie nie wiedzieliście, niektóre osoby czytające to, więc nie potwierdzicie ani nie zaprzeczycie.. a szkoda

written by eris

Jako że nie umiem składać życzeń, jest późna pora i nie moge „głośno pisać” ;) to krótko:

Wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku ;)

jeah jakie to piękne -.- a ja i tak nie czuje magii świąt.. jebac to.

written by eris

Ciiiiisza..

26 komentarzy

I znowu cisza :/ nic tu sie nie dzieje. Z nami też lipa, mieliśmy sie gdzieś raz na czas spotkać i co? nawet przed meczem nam nie wychodzi :(

Może ktoś sie wybierze na koncert Oceanu w Alibi albo na Come? bo juz na Pidżame Porno kasy nie będę mieć :(

Jestem w trakcie płodzenia pinknego layka, bo ostatnio mam wene, ale nie mam jakoś obrazków :(

W szkole.. jednym słowem źle, ale to mam nadzieje się naprawi.

Jestem ostatnio jakaś przewrażliwiona i na dodatek nic mi się nie chce, cały dzień najlepiej przeleżałabymw łózku ew. sięgając po laptopa.. nawet jeśc mi się nie chce co jest czymś wieeeelce dziwnym :/

Może by sie do jakiegoś klubu, pubu, kina albo gdzies wybrać? co wy na to? :)

written by eris


  • RSS